Webpage Traffic
Friday, February 27, 2004 | Author: Dav






blogspot.com = www.davin-x.blogspot.com
1asphost.com = #WoT chan webpage
dyns.cx = Gib's #WoT stats page



Dav out
Penny Arcade!
Friday, February 20, 2004 | Author: Dav

Penny Arcade! Ok, I know this comic was posted some time back, but it just feels right.
Enjoy!

Dav out
URY Queen O' Tardos
Tuesday, February 17, 2004 | Author: Dav

Ury is reading my blog! OMG OMG! Should I take my pants off now and run around the room telling people how cool she is?

Dav out
Traffic
Tuesday, February 17, 2004 | Author: Dav

Ah yes, I was on my way to work today when I came across Mr "I'm too cool to use my signal lights" (lets just call him Idiot A for now). This guy was stuck in traffic, then makes a quick dash across the next lane W/O using his signal lights. DUDE WTF those lights are there for a reason! GAH!

Well anyway I continue on my way to work again and I meet Ms "I'm to pretty so I will drive in 2 lanes" (again, we shall just call her Idiot B). Now I don't quite know what Idiot B was doing, she was swerving in and out of 2 car lanes like she was drunk, or been drinking, or even worse, having a heart attack. That or she didnt know where she wanted to go, so she took the easy way out and just drove in the middle. Idiot B deserves a lead pipe. I dono, maybe... I guess... I'm just too tired...

Bleah!
Dav out
Elan_Morin
Monday, February 16, 2004 | Author: Dav

Who be this yes yes it be Elan_Morin he muh friend yes yes

Dav out
Les Paul Gothic
Monday, February 16, 2004 | Author: Dav

Sweet! This is what Gib bought a while back. Les Paul Gothic If anyone would like to go over to his place to play with it please drop me an email.

:)

Dav out
Sony Pictures - Hellboy
Monday, February 16, 2004 | Author: Dav

Ohhhhh this looks sooo much like a movie I'd watch over and over - Sony Pictures - Hellboy

Too bad I've never read the comic's tho.

Dav out
Gibzon's Gibzon
Friday, February 13, 2004 | Author: Dav

No the topic was not a typo, Gibzon just got a new guitar. He rocks, but I dont. I am hoping to be like him, or even 10% like him, cause I think he's too cool :)

woot man rock on

Dav out

GameDeving Again?
Friday, February 13, 2004 | Author: Dav


GameDeving


Now some of you might be wondering WHY the HELL am i showcasing this guy's site/blog the second time in a row. Well the truth is this week is Canada week so i have picked CD to be my Canadian target...er...showcase...person thinggy... never mind.

So yeah CD rocks, and he does a shit load of game design and art, and in my book that makes him God... well..ok.. maybe not God... but he knows the cheat codes for god!

Yes, yes i have been drinking. I ish love youall yayaaay!

Dav out
This is war!
Thursday, February 12, 2004 | Author: Dav


Ok loads of people were wondering just who the hell that guy was from that journal link I pasted earlier (see below).

http://www.livejournal.com/users/cignet/
Well he's this dude I met on dalnet [ GOD I RUE that day :( ] (#fantasy) and he was soo cool that we became friends (again, big mistake, think SWF here, err.. cept he's Male....err.. but single!)

Hehehe nahh he's really cool and we hang out on MSN like all the time and he tells me Canadian stuff like dog sleading and how maple syrup is just another way for Canada to take over the world.

ROCK ON CD!

Dav out

GameDeving
Thursday, February 12, 2004 | Author: Dav



This here is a journal of a good buddy of mine. GameDeving isnt about games, its about CD, and his macho uber-Canadian ways. He's cool tho, and since I endorse him, you know he's good :)
hehehehe.


Dav out

The Sushi Pants Story
Tuesday, February 03, 2004 | Author: Dav


Dear god is there no end to teh funny?
The Sushi Pants Story

I couldnt stop laughing and I was at the office, not a good thing lol

Dav out
Blog Widget by LinkWithin